Бямба, 2024-04-27, 9:51 AM
Соёлын өвөө хамгаалцгаая...
 

+Зар нэмэх Ta зар оруулмаар байна уу... Бид таны зарыг үнэгүй нийтлэе.. X
Үндсэн цэс

Бидний тоолуур


buy tramadol 50mg


Хайлт

Хооллоорой

Дэлхийн аварга


歯科医院向け開業税理士


Цаг агаар

All programm

Main » Articles » Education

Entries in category: 7
Shown entries: 1-5
Pages: 1 2 »

Sort by: он сар · Нэр · Үнэлгээ · Сэтгэгдэл · Харах
Оюуны чадамж
Оюуны чадамж
Хүн болгонд байвал зохих оюуны чадамж гэж ямар зүйлийг хэлдэг алаар авч үзээд, хүн  бүр дараах асуулгын тусламжтайгаар өөр, өөрийн оюуны чадамжаа тодорхойлж үзээд, миний хамгийн их оюуны чадамж юу болох, би тэр чадамжийнхаа тусламжтайгаар өөрт тохиолдсон болон  ирээдүйд тохиолдож болзошгүй эрсдлээ удирдаж чадаж байгаа эсэх, энэ нь амьдрал дээр бодит байдалтай хэр таарч тохирч байгааг  шалгаж үзэцгээе. Ингээд олон улсад хэрэглэгддэг дараах асуулгыг хэмжээгээр 7 янзын оюуны чадамж байдаг байна.Үүнд:


Хувийн эсрдлээ удирдахад өөрийн оюуны чадамжаа ашиглах нь:

  1.   Хэлярианы чадамж
  2. Логик математикийн чадамж
  3.  Орон зайн  чадамж
  4. Бие бялдрын чадамж
  5. Хүмүүс хоорондын  харилцааны чадамж
  6. Хүний дотоод соёл  өөрийгөө удирдах чадамж
  7. Хөгжмийн чадамж
... Цааш унших »
Цааш унших » Үзсэн: 2679 Нийтэлсэн: uugii Огноо: 2012-03-04

Багшийн Үүргийг
Багшийн Үүргийг

- Багшийн ёс зүй нэр төрийг эрхэмлэн сахих

- Боловсролын стандартыг хэрэгжүүлэх

- Онолын мэдлэг заах арга ур чадвараа дээшлүүлэх

- Сурагчдыг ялгаварлан гадуурхахгүй байх, нэр төрийг хүндэтгэн хамгаалах

- Суралцагч бүрийн онцлог байдлыг хүлээн зөвшөөрч хүнлэг харилцах, өөрөө өөрийгөө хөгжүүлэн бие хүн болж төлөвшихөд нь дэмжлэг үзүүлэ

- Суралцагчийн бие даасан байр суурь үзэл бодолд хүндэтгэлтэй хандах

 

-Суралцагчийн эрүүл мэнд аюулгүй байдалд анхаарал тавих гэж заасан   байдаг.

... Цааш унших »
Цааш унших » Үзсэн: 4155 Нийтэлсэн: uugii Огноо: 2012-03-03

Багш үндсэн гурван механизмаар суралцагчдадаа нөлөөлж чадвал сургалт үр дүнтэй болох талтай.
Багш үндсэн гурван механизмаар суралцагчдадаа нөлөөлж чадвал сургалт үр дүнтэй болох талтай.
1. Татах байдлаар : Өөрийн хичээл зүтгэл , үйл ажиллагаагаар нөлөөлж , тэдний авьяас чаварыг хөгжүүлнэ.
            2. Итгүүлэх байдлаар : Сайн ханддаг хүнийхээ үгэнд илүү анхааран ханддаг хүний сэтгэл зүйн онцлог байдаг.Үүн лугаа хайрлан байгаа багшийн үг бол суралцагч хүнд тун үнэ цэнэтэй.
                 3. Ухааруулах: Суралцагчдыг ухааруулан ойлгуулж , уяруулан дагуулж , ухамсарлуулан сэнхрүүлж , тэдэнд тодорхой сэдэл өдөөж чадна гэдэг багшаас маш их ур ухаан , чадварыг шаарддаг.
... Цааш унших »
Цааш унших » Үзсэн: 952 Нийтэлсэн: uugii Огноо: 2012-03-03

Багшийн ёс зүйн асуудал
Багшийн ёс зүйн асуудал

 Багш гэж хэн бэ?

 Манай ард түмний өв уламжлалд эрдэм мэдлэгтэй хүнийг багш хэмээн нэрлэж ирсэн . Өнөө үед багш гэдэг бол өсвөр залуу үеийнхэнд амьдралд нь хэрэгтэй мэдлэг, чадвар олгох тэднийг бие хүн болгон хүмүүжүүлэх арга ухаан олгох ажлыг шинжлэх ухааны үндэстэй хийх мэргэжлийн ур чадвартай хүн юм. " Хашийг эс засвал сав болохгүй , хүнийг эс засвал эрдэм сурахгүй " гэдэг манай ардын мэргэн үг бий. Ийнхүү хүнийг залж, засах үүрэг багш хүнд ногдсон байдаг ажгуу.

... Цааш унших »
Цааш унших » Үзсэн: 1930 Нийтэлсэн: uugii Огноо: 2012-03-03

Хичээл зохион байгуулах
Хичээл зохион байгуулах

Хураангуй

Энэхүү судалгаа нь хичээл зохион байгуулалтын талаар бөгөөд түүнтэй холбоотой бүхий л үзэл бодол, практик арга барил, туршлагыг гүнзгийрүүлэн судлах зорилготой байлаа. Судлаачид багш бэлтгэх сургуулийн багш нар, оюутан-багш нар, тэдгээрийн СХД ажлыг удирдаж буй багш нараас санал сэтгэгдлийг авч харьцуулан судалж эдгээр баримтан дээр тулгуурлан СХДА-д үнэлгээ өгсөн билээ. Судалгааны явцад нийт 170 ярилцлага, асуулга авсан бөгөөд Улаанбаатар хот, Баян-Өлгий аймгуудад зонхилон мэдээллээ цуглуулсан болно. Судалгаанд чанарын судалгааны янз бүрийн арга хэлбэрийг ашигласан болно. Энэхүү өгүүлэлд сурган хүмүүжүүлэх практикт багш нарын өмнө тулгарч буй бэрхшээлүүдийг олж илрүүлэх үүднээс хичээл зохион байгуулалтын асуудлууд, мөн түүнтэй холбоотой түгээмэл яригддаг сурган хүмүүжүүлэх шог яриа /онигоо/, зэмлэл шийтгэлийн хэлбэр зэргийг хэрхэн судалснаа толилуулж байна. Судалгааны үр дүнгээс үзвэл ирээдүйн багш нарыг бэлтгэхдээ агуулга буюу судлагдхууны мэдлэг дээр голлон анхаарч, харин тэдгээрийн өөртөө итгэх итгэл, сурагч тус бүртэй тулж ажиллах практик аргазүй, хичээл заахад тулгарах бэрхшээлүүдийг хэрхэн давах аргачлал, зөвлөмж өгөх тал хангалтгүй анхаардаг нь харагдлаа.

... Цааш унших »
Цааш унших » Үзсэн: 3318 Нийтэлсэн: uugii Огноо: 2012-03-01

1-5 6-7
Цаг хугацаа

Клип


Админтай холбогдох

Byambadorj


Шууд мессэнжэрдэх
Листэндээ нэмэх
И-Мэйл илгээх 


Энд таны реклам

Сурталчилгаа...

Статистик

Нийт Онлайн 1
Зочид 1
Хэрэглэгчид 0

Мэндчилгээ

All program
Guest


Бүртгүүлээд өдөр
Таны IP: 3.137.183.14
Бүртгэлээ засах
Таны булан
Захиа унших ()


Уучлаарай та бүртгэлгүй байна. !


Site created in uCoz
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан © 2012 он
Зохиосон: Дархан дээд сургуулийн АХК-4 ангийн оюутан Д.Бямбадорж